Rondleiding door junior conservator | Gekleurd Grijs

19apr09:3011:30Rondleiding door junior conservator | Gekleurd Grijs

Bezoek Museum de Buitenplaats voor openingstijd!

Junior conservator Barber van der Laan geeft tijdens deze rondleiding uitleg over de prachtige werken van Tjibbe Hooghiemstra in Museum De Buitenplaats.

De rondleiding vindt plaats voordat het museum opent. Zo heeft u alle tijd om rustig rond te lopen. Ontspan na afloop lekker in het museumcafé met een ‘Buitenplaatsje’. Hieronder vallen een kannetje koffie of thee, twee bonbons, twee koekjes en een taartje.

Datum: Woensdag 19 april

Tijd: 09:30 uur tot 11:30 uur

Kosten: € 17,50

Er kunnen maximaal 15 mensen mee gaan met de rondleiding.

Reserveren kan uitsluitend via [email protected].

19 april 2023 09:30 - 11:30(GMT+02:00)