Ligconcert

29mrt20:0021:30Ligconcert

Woensdag 29 maart is er weer een ligconcert in Museum De Buitenplaats!

Het unieke van een ligconcert is dat het, zoals de naam al doet vermoeden, liggend beluisterd kan worden. Dit zorgt voor een bijzondere muzikale ervaring omdat alle aandacht naar het luisteren gaat, én je je liggend vaak ook meer kunt ontspannen dan zittend. De verschillende instrumenten met elk hun eigen sfeer en de stem van Winnie nemen je mee op een klankreis. De stijl is dromerig, met onder andere Keltische en Mantra-invloeden.

Het concert wordt gegeven door Winnie Pollard (o.a. zang, tanpura & fluiten) en Jakob van Ringen (gitaren).

Neem mee: Yogamat of matrasje, deken en eventueel een kussen. Alles om te zorgen dat je comfortabel kan liggen! Is liggen op de grond niet mogelijk voor jou, neem dan contact met ons op. Dan zorgen wij dat er een stoel voor je is.

Tijden: 20:00 – 21:30 uur. Vanaf 19:30 is de zaal open en heb je tijd om je te installeren.

Ticket:  €17,50

29 maart 2023 20:00 - 21:30(GMT+02:00)