VOL! - Workshop Asymmetrisch schikken

13dec13:0015:00VOL! - Workshop Asymmetrisch schikken

Deze workshops zit vol, U kunt zich hier niet meer voor aanmelden.

Museum De Buitenplaats doet u verstild staan…

In november en december zullen er verschillende workshops plaatsvinden in Museum De Buitenplaats! Op dinsdag 13 december vindt de workshop Asymmetrisch schikken plaats.

Tijdens de workshop Asymmetrisch schikken gaan we in de Oranjerie een asymmetrisch bloemstuk schikken, gebaseerd op Ikebana. Tijdens een korte rondleiding door de tuin bekijken we de groeiwijze van enkele planten. Je krijgt informatie over compositie en kleurensymboliek en met al deze kennis maak je een bloemstuk op je eigen meegebrachte schaal of vaas.

Tickets: €15,- p.p., inclusief materiaal

13 december 2022 13:00 - 15:00(GMT+02:00)

Museum De Buitenplaats: Oranjerie