Juli Lunchconcert: Vertelsalon - Fie Schouten

05jul12:0013:00Juli Lunchconcert: Vertelsalon - Fie Schouten

©Elisabeth Melchior

Museum De Buitenplaats presenteert: Muziek op Maat

Een tweeluik van muziek en film, voorafgegaan door een gedicht.
Fie Schouten en componist Aspasia Nasopoulou kozen twee muziekstukken die als schilderijen digitaal ‘naast elkaar zijn opgehangen’ waarbij videokunstenares Melanja Palitta een video maakte.
In de video en in de muziek zit de zoektocht naar innerlijke harmonie en tegelijkertijd de tegenstelling van de binnenblijvende mens en de expressieve ontplooiende natuur buiten.
Tickets: € 25,00, inclusief lunch, bezoek aan museum en tuin, exclusief drankjes.

5 juli 2021 12:00 - 13:00(GMT+02:00)

Museum De Buitenplaats: Museumpaviljoen

Other Events