Trio Le Coultre-Den Hengst-Feruleva

20nov14:0015:00Trio Le Coultre-Den Hengst-Feruleva

Het concert van Trio Le Coultre – Den Hengst – Feruleva vindt plaats van 14:00 tot 15:00 uur.

Violiste Floor Le Coultre heeft zich geëtaleerd als gepassioneerd en communicatief kamermusicus. Met onder anderen pianist Maarten den Hengst vormt ze een vast duo voor optredens. Den Hengst en Le Coultre spelen sinds het voorjaar van 2017 samen. Ze ontmoetten elkaar als solisten in het Triple concert van Beethoven. Ze bundelen hun krachten in het uitgebreide repertoire voor viool en piano.
Speciaal voor het concert in Museum De Buitenplaats wordt het duo versterkt door celliste Anastasia Feruleva. In dit concert worden de Piano Sonate no. 2 van S. Prokofiev en het Piano Trio no. 4 (ook wel bekend als het Dumky piano trio) van A. Dvorak gespeeld. Het belooft een schitterend concert te worden!

Tickets: € 15,00

20 november 2022 14:00 - 15:00(GMT+02:00)