Tosca Opdam en Vital Stahievitch

24apr17:0018:00Tosca Opdam en Vital Stahievitch

Tosca Opdam en Vital Stahievitch

Sinds Tosca Opdam in 2011 het Oskar Back Concours won, geldt ze als een van de meest opvallende jonge Nederlandse violisten. De ‘overrompelende muzikale persoonlijkheid’ zoals de Volkskrant haar noemde, ontwikkelde zich tot een avontuurlijk musicus en verdeelt haar tijd tegenwoordig tussen Nederland en de Verenigde Staten van Amerika. Samen met de in Nederland werkende Wit-Russische pianist Vital Stahievitch brengt Opdam een programma dat u meeneemt van de volle romantiek van Brahms via de Tsjechische tongval van Janáček naar de toen al filmische verbeeldingskracht van het vroege werk van Korngold. Een buitenkans om deze muzikale grootheid live mee te maken.

Voorafgaand aan het concert vindt er om 16:00 uur een heerlijke low-tea plaats in het Museumcafé. Hiervoor zijn losse tickets beschikbaar in de webshop. Boek snel, want vol is vol!

Tickets: €15,00 – inclusief bezoek aan het museum en de tuin.
Low-tea: €10,00 – inclusief thee/koffie en verschillende huisgemaakte hapjes.
Helaas is het vanwege de corona omstandigheden niet mogelijk om gebruik te maken van de Vriendenpas of Museumjaarkaart voor korting.

24 april 2022 17:00 - 18:00(GMT+02:00)