Opening NNO Kamermuziekseizoen - Cellokwartet

25sep14:0015:00Opening NNO Kamermuziekseizoen - Cellokwartet

Museum De Buitenplaats presenteert: Opening van het NNO Kamermuziekseizoen.

De talentvolle cellisten van het Noord Nederlands Orkest spelen voor dit prachtige concert samen. Jan Ype Nota, Corine ’t Hoen en Isabel Vaz laten normaliter hun cellokwaliteiten horen bij het NNO, maar gaan nu samen met een gast-cellist de hort op. Op het afwisselende en veelzijdige programma vind je werken van Bach, Telemann, Pärt, Klengel, Goltermann en Gershwin.

Tickets: 15,00 inclusief bezoek aan de tentoonstelling en tuin!

Vrienden van de Buitenplaats krijgen € 2,50 korting op een ticket voor het concert. Voer hiervoor de actiecode “Vrienden” in. Dit is alleen geldig op vertoon van uw Vriendenkaart bij de balie van het museum op de dag van het concert.

25 september 2022 14:00 - 15:00(GMT+02:00)