Oktober kindermaand - Ontdek de Beelden van Museum De Buitenplaats!

14oct13:0016:00Oktober kindermaand - Ontdek de Beelden van Museum De Buitenplaats!

Grote beelden, kleine beelden, beelden die net echt zijn, beelden waarbij je kunt fantaseren wat ze voorstellen, beelden met letters, en zelfs een beeld dat je kunt gebruiken! Je kunt ze allemaal ontdekken in onze mooie Museumtuin. We gaan ze samen bekijken, en we vertellen elkaar wat we zien.

Wat is er nog meer te zien?

De spannende Dwaaltuin, een plantendak, het Nijssinghhuis van 350 jaar oud en de Oranjerie voor deftige feestjes!
Neem je een mobieltje mee? Of leen die van je ouders, dan maken we een paar mooie foto’s van jou als living statue!

Organisatie:
Datum: Woensdag 14 oktober 2020
13.00-14.00 uur
14.00-15.00 uur
15.00-16.00 uur

• Vooraf aanmelden verplicht via [email protected]
    • Leeftijd: 6 tot en met 12 jaar. Maximaal 6 kinderen per rondleiding.
    • Begeleiding: Educatief medewerker
    • Deelname voor de kinderen: gratis
    • Deelname voor de ouders/begeleiders: Bezoek tentoonstelling en Museumtuin, reguliere tarief

Bezoek aan de tentoonstelling van Aline Thomassen ‘The wound is the place where the light enters you’ tegen het reguliere museumtarief. Vrijkaart Voedselbank: tegen inlevering van vrijkaart bij de balie gratis entree.

• Gratis kop thee of koffie in het Museumcafé, tegen inlevering van de consumptiebon die bij aanschaf van het entreebewijs bij de balie wordt verstrekt.
    • In verband met aansprakelijkheid is het noodzakelijk dat u tijdens de kinderrondleiding op het Museumterrein aanwezig bent.
    • Informatie: Grian Wind, [email protected]050-3095818 wo.mi van 13.00-16.00 uur

(Woensdag) 13:00 - 16:00(GMT+02:00)

Museum De Buitenplaats: Museumtuin

Other Events