Oktober Kindermaand/Museumkidsweek: Ontdek de beeldentuin!

20oct14:0015:00Oktober Kindermaand/Museumkidsweek: Ontdek de beeldentuin!

Grote beelden, kleine beelden, beelden die net echt zijn, beelden waarbij je kunt fantaseren wat ze voorstellen, beelden met letters, en zelfs een beeld dat je kunt gebruiken! Je kunt ze allemaal ontdekken in onze mooie Museumtuin. We gaan ze samen bekijken, en we vertellen elkaar wat we zien.

De spannende Dwaaltuin, een plantendak, het Nijsinghhuis van 350 jaar oud en de Oranjerie voor deftige feestjes!
Neem je een mobieltje mee? Of leen die van je ouders, dan maken we een paar mooie foto’s van jou als living statue! Ook maak je nog een tekening van het beeld dat jij het mooiste vindt.

Gericht op kinderen van 7-12 jaar.

Aanmelden voor dit evenement kan door te mailen naar: [email protected]

Let op: De kinderen gaan alleen met de rondleider op stap. In verband met aansprakelijkheid is het echter noodzakelijk dat ouders/verzorgers tijdens de kinderrondleiding op het Museumterrein aanwezig zijn.

20 oktober 2021 14:00 - 15:00(GMT+02:00)

Museum De Buitenplaats: Museumtuin