18oct14:0015:30Uitverkocht! Oktober kindermaand - Cinderella, muzikale familievoorstelling 15:00

Als je van muziek, boeken en voorlezen houdt, dan is dit echt iets voor jou!  Wie ben je als je niks waard bent? Hoe heet je als je een scheldnaam krijgt? Word je iemand anders van andere kleren? Wat betekent het als niemand je herkent? Wie is Assepoester en wie is Cinderella? Net als Assepoester of was het nou Cinderella zelf krijgt ook het verhaal een nieuwe identiteit. Heleen de Witte, fluitist, heeft veel ervaring met alle facetten van de wereld van muziek. Paul Groos heeft als professioneel verhalenverteller en docent Klassieke Talen een nauwe band met mythen, legenden en andere verhalen. Samen met pianist Rob van Heck leiden ze u in hun muzikale voorstellingen rond door de mythologie.

Aanvang/Inloop van 14:45-15:00uur
Familievoorstelling 15:00-15:30uur (museumpaviljoen)
Achteraf om 15:30 uur de mogelijkheid om geboekte knapzak en high tea af te halen (museumcafé)

Tickets uitverkocht!
Let op: Kom niet te vroeg, houdt voldoende afstand van elkaar en neem een mondkapje mee.

(Zondag) 14:00 - 15:30(GMT+02:00)