Oktober Kindermaand: Beth & Flo!

30oct14:0015:00Oktober Kindermaand: Beth & Flo!

Het komische muziekduo Beth & Flo komt op 30 oktober speciaal voor Oktober Kindermaand naar Museum De Buitenplaats!
De dames Elsbet Remijn en Claudette Verhulst staan beter bekend onder de naam Beth & Flo. Met z’n tweeën storten ze prachtige klassieke muziek over je heen en maken ze theater zoals je niet eerder zag met absurdistische scènes, virtuoos samenspel en sprankelende samenzang.
Voor Oktober Kindermaand komen ze naar Museum De Buitenplaats met een kindervoorstelling.
Toegang voor kinderen: gratis
Toegang voor volwassenen: € 15,00

30 oktober 2022 14:00 - 15:00(GMT+02:00)