Marcel Kapteijn en Boelo Klat (uitverkocht)

20jun16:0017:00Marcel Kapteijn en Boelo Klat (uitverkocht)

foto: Rob Kleinjans

Museum De Buitenplaats presenteert: Muziek op maat (onder voorbehoud)

Marcel Kapteijn en Boelo Klat
Marcel Kapteijn (zang/gitaar) en Boelo Klat (componist, pianist) hebben elkaar gevonden in een gebalanceerd programma met duo en solo composities. Crooner Kapteijn en Klat brengen een akoestisch optreden met een mix van intieme liedjes, jazz en rauwe blues van het nieuwste album van Marcel “The Man I am” en daarnaast ook nieuwe songs door Boelo gearrangeerd tot een gelijkwaardige verdeling zang/piano.
Klat is een avontuurlijk verteller. Zijn composities ontstaan meestal vanuit een al dan niet fictief beeld die als een film in zijn gedachten afspeelt.
Marcel Kapteijn verwierf wereldfaam in de band Ten Sharp met “You”. Tegenwoordig maakt hij furore met zijn band Marcel Kapteijn & the Raindogs.

Tickets: €15,00 inclusief bezoek aan museum en tuin.

20 juni 2021 16:00 - 17:00(GMT+02:00)