Luisterkoetsen met gedichten in de Museumtuin

07mei(mei 7)11:0016jul(jul 16)17:00Luisterkoetsen met gedichten in de Museumtuin

Tot en met zondag 16 juli zijn er bijzondere Luisterkoetsen met gedichten te vinden in de Appelhof in de Museumtuin van Museum De Buitenplaats in Eelde.

De Luisterkoetsen zijn gemaakt door dichter en beeldend kunstenaar Johan de Goede (1964). Treed binnen in de luisterruimte van de poëzie-capsules waarin gedichten van onder andere Ida Gerhardt, Anneke Brassinga, Jan Campert, Rutger Kopland en Johan de Goede ten gehore worden gebracht, temidden de appelbomen. Zijn Luisterkoetsen waren al eerder opgesteld tijdens het festival Terug Naar Het Begin, in de Hortus Haren en in het Forum in Groningen. Kom langs en ontdek deze unieke en intieme luisterervaring zelf.

De Luisterkoetsen zijn gratis te bezoeken in de Museumtuin. De Museumtuin is geopend van dinsdag tot en met zondag tussen 11:00 en 17:00 uur.

7 mei 2023 11:00 - 16 juli 2023 17:00(GMT+02:00)

Museum De Buitenplaats: Museumtuin