Kerst komt! met Judith Bouma en Siebert Nix

11dec14:0015:00Kerst komt! met Judith Bouma en Siebert Nix

Tickets zijn via de ticketlink onderaan het bericht te bestellen.

‘Kerst komt!..’ Hopelijk nu echt, na jaar op jaar niet gekomen te zijn, uitgesteld door Corona, want met Kerst komen we graag samen… Kerst is misschien wel de meest geëigende periode van het jaar om te overdenken; om vooruit te kijken, aandacht te schenken aan elkaar en sfeervolle muziek te laten klinken, want muziek streelt de ziel! In het nieuwe kersprogramma ‘Kerst komt…!’ is dit precies wat Judith Bouma en Siebert Nix willen uitdrukken. Ze zullen prachtige liederen ten gehore brengen die gaan over licht, hoop en verwondering, met werken van onder andere Claude Debussy, Max Reger en Luciano Berio.

Tickets volwassenen: € 15,00

Let op: Tijdens het concert is het museum gesloten voor bezoek.

11 december 2022 14:00 - 15:00(GMT+02:00)