Geannuleerd: Instaprondleiding Hardop Kijken

06jan14:0014:30Geannuleerd: Instaprondleiding Hardop Kijken

Instaprondleidingen Hardop Kijken bij de tentoonstelling Aline Thomassen ‘The wound is the place where the light enters you’,

Onder het motto samen zie je meer nodigt Museum De Buitenplaats u van harte uit aan te sluiten bij onze instaprondleidingen. U kunt  iedere eerste en derde woensdagmiddag van de maand meedoen aan dit initiatief. Het is een interactieve rondleiding, waarbij u wordt uitgenodigd uw vragen en gedachten te delen met de rondleider en met elkaar.

Twee werken bespreken we uitgebreider aan de hand van een paar specifieke vragen, gebaseerd op de methode Visual Thinking Strategies. Voorkennis van het werk is niet nodig, en u zult merken dat iedereen andere zaken opmerkt, met als resultaat: samen zie je meer!

• Duur: 30 minuten, van 14.00 tot 14.30 uur
  • Kosten € 3,- per persoon, naast de reguliere entreeprijs
  • Aanmelding vooraf is noodzakelijk via [email protected]
  • Maximaal 5 deelnemers per keer

(Woensdag) 14:00 - 14:30(GMT-11:00)

Museum De Buitenplaats is op eerste paasdag (zondag 31 maart) en tweede paasdag (maandag 1 april) van 10:00 tot 17:00 uur geopend.