De Museum Gym - Mindful wandeling, yoga en bootcamp

19jan11:0016:00De Museum Gym - Mindful wandeling, yoga en bootcamp

Aanstaande woensdag opent Museum De Buitenplaats de deuren voor de ludieke actie van de Museum Vereniging, om speciale aandacht te geven aan (mentale) fitheid. Bezoekers zijn welkom in onze in- en outdoor Museum Gym!
Met deze ludieke actie in het museum vragen we aandacht voor het spoedig heropenen van musea, in het belang van kunst, educatie en het geestelijk welzijn van iedereen in Nederland.

Om 11.00 uur openen de hekken zodat iedereen tot rust kan komen tijdens onze mindful-wandeling door de tuin. Op eigen gelegenheid kan men door de tuin dwalen en zich bewust worden van zijn gedachtes. Eventuele extra stimulans voor de gezonde geest is aanwezig in de vorm van Kijkwaaiers: vragen over de Beeldentuin waardoor u aan het denken wordt gezet.

Om 14.00 uur is er de mogelijkheid om deel te nemen aan een yogales in de museumzaal voor wat extra ontspanning, of mee te doen aan een fanatieke bootcamp in de tuin, om het luie zweet van de afgelopen periode weg te werken. De lessen duren beide een uur en deelname/toegang is de hele dag gratis.

Daarnaast is er koffie en thee To Go te halen in het Museumcafé.

Meer informatie over De Museum Gym? Kijk op https://www.museum.nl/nl/de-museum-gym

19 januari 2022 11:00 - 16:00(GMT+02:00)

Health Guidelines for this Event

Physical Distance Maintained