Charivari Trio: Melodias del Silencio

30mei16:0017:00Charivari Trio: Melodias del Silencio

Museum De Buitenplaats Presenteert: Muziek op maat (onder voorbehoud)

Het Charivari Trio bestaat uit Bart Lelivelt (accordeon en zang), Gerard Schoren (zang en bas) en Anneke Frankenberg (viool en zang). Eigenzinnige bewerkingen van authentieke Zuid-Amerikaanse en Oost-Europese volksmuziek worden afgewisseld met eigen composities, Cubaanse begrafenisdansen worden vermengd met nieuwe Nederlandse zigeunermuziek en Roemeense drinkliederen.
Op het podium dagen de drie muzikanten elkaar uit tot virtuoos samenspel en adembenemende improvisaties. Ze rekenen af met de grenzen tussen exotische culturen en laten hun publiek horen dat het Charivari trio een onweerstaanbare mix is van een klassiek strijktrio, een jazzorkest en een volksmuziekgroep.

Zij presenteren op 30 mei hun nieuwste CD Melodias Del Silencio. Passie en melancholie, subtiel samenspel en verrassende improvisaties gaan hand in hand met virtuositeit en humor.

Tickets: €15,- inclusief bezoek tentoonstelling en museumtuin.

30 mei 2021 16:00 - 17:00(GMT+02:00)