(GEANNULEERD) Bijzonder Kerstconcert: Judith Bouma en Siebert Nix

19dec16:0017:00(GEANNULEERD) Bijzonder Kerstconcert: Judith Bouma en Siebert Nix

Museum De Buitenplaats viert kerst met een bijzonder kerstconcert (GEANNULEERD)

Let op: Dit concert is geannuleerd. Er wordt contact opgenomen met de mensen die een ticket hadden gekocht.

Judith Bouma (zang) en Siebert Nix (piano)

Mezzosopraan Judith Bouma genoot haar opleiding klassieke zang aan het Prins Claus Conservatorium te Groningen bij Jan van Zelm en bij Gerda van Zelm in Den Haag.  Zij volgde vele masterclasses en vocal coaching bij professionele coaches. Regelmatig geeft zij liedrecitals van klassiek tot hedendaagse muziek. Zij was als soliste te horen in verschillende vocale vertellingen en muzikale composities.

Pianist Siebert Nix voltooide zijn vakopleiding aan het Conservatorium van Groningen in 1986. Met een beurs uit het Andrea Elkenbracht-fonds volgde hij lessen en meestercursussen in Londen en Amsterdam.
Naast zijn lespraktijk is Siebert werkzaam als concertpianist in het Grieg Pianoduo sinds 1987, waarmee hij vele optredens heeft verzorgd in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Zwitserland, en Noorwegen. Als begeleider van zangers en instrumentalisten verzorgde hij vele concerten, masterclasses en koorprojecten. Siebert Nix is een veelgevraagd jurylid bij pianoconcoursen w.o. het International Grieg Competition in Oslo en het Haydn Muziek Festival in Groningen.

Tickets: €15,00, inclusief bezoek aan museum en tuin.

Helaas is het vanwege de corona periode niet mogelijk om gebruik te maken van een Museumjaarkaart of Vriendenpas voor korting.

19 december 2021 16:00 - 17:00(GMT+02:00)