Beth & Flo

Museum De Buitenplaats presenteert: Muziek op Maat
Beth & Flo
16.00-17.00 uur

Beth & Flo, oftewel Elsbet Remijn en Claudette Verhulst, studeerden aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag, waar zij beiden hun Masterdiploma klassiek piano behaalden. Het duo valt op door hun frisse energie, eensgezind samenspel en door de verrassende vorm van concerteren die zij de afgelopen jaren ontwikkelden. Dit bracht hen in 2020 tot de Finale van het Amsterdams Kleinkunst Festival (AKF).
Kortom: twee klassiek geschoolde pianistes die een brug slaan tussen de concertzaal en het theater. Klassieke muziek op hoog niveau gecombineerd met pakkende teksten, fysiek theater en een flinke dosis humor!

26 september 2021 16:00 - 17:00(GMT+02:00)