Dit is een herhalend evenement

Rondleidingen Nijsinghhuis

25dec00:0004:00Rondleidingen Nijsinghhuis

Iedere vrijdag zijn er rondleidingen in het Nijsinghhuis. Het zeventiende-eeuwse Nijsinghhuis is onderdeel van Museum De Buitenplaats en bevat bijzondere muurschilderingen van leden van het Noordelijk Realisme. Onder andere Matthijs Röling, Wout Muller en Clary Mastenbroek kregen de mogelijkheid om de ruimtes van dit karakteristieke pand te beschilderen. Meer informatie over het Nijsinghhuis vindt u hier.

• Het Nijsinghhuis is uitsluitend te bezoeken via een rondleiding (groepsgrootte 4 personen, duur: 60 minuten).
  • Rondleidingen vinden op dit moment enkel op vrijdag plaats.
  • Rondleidingen starten om 11:30, 13:00 en 14:30.
  • Reserveren kan via boekingen@museumdebuitenplaats.nl of per telefoon via 050 309 5818 (werkdagen van 9 tot 17 uur).
  • Kosten per persoon: €9,-.
  • Kosten Nijsinghhuislunch (entree Nijsinghhuis + lunch): €19,-.
  • Deze kosten dienen vooraf aan de rondleiding betaald te worden bij de entreebalie van het museum.
  • Omdat het Nijsinghhuis een historisch pand is met veel trappen en opgangen is het helaas niet toegankelijk voor rolstoel- en rollatorgebruikers.

(Vrijdag) 00:00 - 04:00(GMT-11:00)